Partners

Institutional and Government Partners

Venues Partners

Tourism Partners

Eco Responsability Partners

Government of Québec - proud partner of MUTEK.
We would like to thank the Conseil des arts et des lettres du Québec for its financial support.
This project has been made possible in part by the Government of Canada.
We acknowledge the support of the Canada Council for the Arts.
We acknowledge the financial support of FACTOR, the Government of Canada and of Canada’s private radio broadcasters.
A project funded by the City of Montréal.
With the financial support of Tourisme Montréal.

Mot de bienvenue du Gouvernement du Québec
MUTEK est un véritable chef de file des festivals consacrés à l’art numérique et à la musique électronique. D’une année à l’autre, il propose au public des productions audacieuses et innovantes; et cette année, il le fait dans un contexte qui exige d’autant plus d’agilité et de créativité de la part des festivals. Grâce à ses antennes à l’étranger, le festival offre, pour la métropole et le Québec, une vitrine internationale d’exception qui met en valeur le savoir-faire de nos artistes et qui renforce la position de Montréal dans l’industrie des arts
numériques. MUTEK est d’ailleurs un rendez-vous incontournable tant à l’échelle locale etnationale qu’internationale pour les créateurs d’ici et d’ailleurs, et pour les festivaliers.
Le gouvernement du Québec est fier de soutenir cette manifestation qui s’inscrit parfaitement dans ses actions destinées à donner un accès toujours plus grand à la culture par le numérique.
Bon festival!

Nathalie Roy

Ministre de la Culture et des Communications

Chantal Rouleau
Ministre déléguée aux Transports et ministre responsable de la Métropole et de la région de Montréal


Welcome Address
by the Minister of Canadian Heritage and Multiculturalism
Presented in a hybrid format this year, the MUTEK Festival will once again emphasize audaciousness and originality, in addition to providing a place where artists can interact with the public. This international gathering plays an undeniably important role in our cultural landscape and shines a light on Montréal throughout the world.
As Minister of Canadian Heritage, I would like to thank everyone for their efforts in reinventing the MUTEK Festival for 2020. Our government is proud to support you in your efforts.

The Honourable Steven Guilbeault

adWizard